آماده سازی آرشیو اسناد، فاز بعدی کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما

جمع‌آوری، آماده‌سازی و انتشار اسناد و مدارک مربوط به آیت الله سید محمود طالقانی، موضوع کار  سامانه آرشیو اسناد «کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما» خواهد بود. 

در این فاز از پروژه کتابخانه، اسناد متنوعی از جمله نامه‌ها ، فراخوان‌ها و اعلامیه‌های مختلف که مربوط به فعالیت‌های طالقانی در پیش از انقلاب و به ویژه ماه‌های ابتدایی انقلاب تا پیش از مرگ ایشان، بر اساس استاندارد آرشیو ICAD آماده‌سازی و به صورت رایگان در وبسایت «کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما» در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

در همین راستا، تیم اجرایی پروژه جهت تکمیل منابع خود، از تمامی علاقه‌مندان، دوستان و اطرافیان مرحوم طالقانی درخواست دارد، تا در صورت در اختیار داشتن اسناد و مدارکی در رابطه با ایشان، این اسناد را در اختیار این تیم قرار دهند.

پس از اتمام فرایند آماده‌سازی اسناد، علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت «کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما» از طریق طبقه‌بندی موضوعی یا سرچ کلیدواژه‌های مورد نظر، به متن کامل و تصویر اسناد دسترسی داشته باشند.

کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما به عنوان مرکز انتشار آثار آیت الله سید محمود طالقانی، از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ امکان دسترسی مخاطبان به آثار ایشان را فراهم ساخته است. محتوای موجود بر روی وبسایت به طور مستمر در حال تکمیل و اصلاح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *