انتشار گالری عکس از تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله طالقانی به مناسبت سالگرد درگذشت او

سه گالری شامل عکس‌هایی از وداع با پیکر آیت‌الله طالقانی و تشییع و تدفین پیکر ایشان در سایت «کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی آیت‌الله طالقانی، سه مجموعه عکس کمتر دیده شده از وداع با پیکر آیت‌الله طالقانی و تشییع و تدفین پیکر او به مناسبت نزدیک شدن به سالگرد درگذشت این چهره نواندیش دینی در سایت «کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما» منتشر شد.

این مجموعه عکس‌ها با عناوین «وداع با پیکر آیت‌الله طالقانی در دانشگاه تهران»، «تشییع پیکر آیت‌الله طالقانی از دانشگاه تهران تا بهشت زهرا» و «تدفین پیکر آیت‌الله طالقانی در بهشت زهرا» اکنون در سایت «کتابخانه آنلاین طالقانی و زمانه ما» برای علاقه‌مندان در دسترس است.

آیت‌الله طالقانی در شامگاه ۱۸ شهریور سال ۱۳۵۸ و در سن ۶۸ سالگی درگذشت. پیکر او را در بامداد نوزدهم شهریور برای وداع آخر به مسجد دانشگاه تهران منتقل کردند. جمعیت زیادی برای وداع با او در دانشگاه تهران جمع شدند. سپس، مراسم تشییع در روز نوزدهم شهریور با حضور جمعیت بزرگی از علاقه‌مندان او از دانشگاه تهران تا بهشت زهرا انجام شد. در نهایت، پیکر طالقانی در ساعات ابتدایی روز بیستم شهریور ماه به خاک سپرده شد.

 

این سه گالری عکس در لینک زیر قابل مشاهده است.

وداع با پیکر آیت‌الله طالقانی در دانشگاه تهران

تشییع پیکر آیت‌الله طالقانی از دانشگاه تهران تا بهشت زهرا

تدفین پیکر آیت‌الله طالقانی در بهشت زهرا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *