باز نشر کتاب «به سوی خدا می‌رویم» خاطرات سفر حج آیت‌الله طالقانی

به گزارش مجتمع فرهنگی آیت‌الله طالقانی، متن کتاب «به سوی خدا می‌رویم» که سفرنامه آیت‌الله طالقانی از سفر او به حج است، به صورت آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. 

آیت‌الله طالقانی در تابستان سال ۱۳۳۱ به سفر حج می‌رود و سپس خاطرات این سفر را به همراه یادآوری‌هایی از تاریخ اسلام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۲ در قالب کتاب «به سوی خدا می‌رویم» منتشر می‌کند. طالقانی در بخش پایانی این سفرنامه، گزارش مختصری از سفر خود به کنفرانس اسلامی کراچی نیز ارائه داده است و اشاره می‌کند یکی از نتایج این کنفرانس، همراهی دولت عربستان در تغییر یکی از قوانین مزاحم در مراسم حج بوده است. 

اکنون پس از گذشت سال‌ها از انتشار کتاب «به سوی خدا می‌رویم»، کتابخانه آنلاین «طالقانی و زمانه ما» محتوای کامل این کتاب را به صورت آنلاین منتشر کرده است.

به منظور دسترسی بهتر مخاطبین، این کتاب به دوازده بخش تقسیم شده که هر کدام از این بخش‌ها با عناوین متفاوت قابل دسترسی است. پیش‌تر نیز گالری تصاویر مربوط به سفر آیت‌الله طالقانی به کنفرانس اسلامی کراچی در کتابخانه آنلاین «طالقانی و زمانه ما» در اختیار عموم قرار گرفته بود که هم اکنون تمامی این مطالب از طریق لینک ذیل در دسترس قرار دارد:

به سوی خدا می‌رویم؛ حج در قرآن

به سوی خدا می‌رویم؛ مناظرۀ امام صادق (ع) و ابن ابی العوجا

 

به سوی خدا می‌رویم؛ سفر حج و مقررات حکومت‌ها

به سوی خدا می‌رویم؛ توصیه‌های کاربردی سفر حج

به سوی خدا می‌رویم؛ از تهران تا جده

به سوی خدا می‌رویم؛ سفر به جده

به سوی خدا می‌رویم؛ از مکه تا عرفات

به سوی خدا می‌رویم؛ عرفات

به سوی خدا می‌رویم؛ از رمی جمرات تا قربانی

به سوی خدا می‌رویم؛ در راه مدینه

به سوی خدا می‌رویم؛ در مدینه

به سوی خدا می‌رویم؛ بازگشت

به سوی خدا می‌رویم؛ شرکت در کنفرانس اسلامی کراچی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *